Memory Pyramid Game

Renáta Borbás, 2013, Hungary


English text coming soon.


Pécsi Tudományegyetem, Pollack Mihály Műszaki és Informatikai Kar, Építőművész, MSc

___

A tervezett játék elsősorban neves épületek memorizálását hivatott segíteni. Építészként, a képzés során többször szembesülünk osztott vizsgákkal, melyek első részében korszakok épületeinek gyors felismerése és helymeghatározása a feladat. A memória gúla erre specializálódott, a talpra kasírozott épületek egy-egy vizsgatétel követelménye. A gúlatesteket megszokott módon helyezzük le egymás mellé, azonban nem két azonos képpár felhúzása a cél, hanem egy épületnek két jellegzetes rajza, például az épület utcaképe, valamint a metszete. Az nyer, akinek több párt sikerül összegyűjteni. Az újabb körökben nehezítésként már az objektum funkcióját, tervezőjét és helyét is szükséges meghatározni. A testek kialakítása rakásolható, így a gúlákkal építeni is lehet, a fekete-fehér oldallap érdekes struktúrákat képez.

___

Email