'Plankton' Game Concept

Attila Varga
2016
Hungary

Behance
Email

EKE, Graphic Design, MA Graduation Project

I have designed a game concept based on rules of game design. The type of Plankton game is a virtual life simulator. The mission of player is to take care of a plankton’s life. This is a cross platform casual game, so users can play with it for a few minutes daily. The user’s plankton is growing, this is an evolutionary process. The plankton’s appereance changes day by day because of this evolution. The player can influence the evolutionary process indirectly. During the game, player can determinate environmental factors, that affects the plankton creature. The game design is not limited to digital games, so I have designed a boardgame version also.

Supervisor: Lajos Csontó
Consultant: Balázs Faa

This project is brought to you by NOTESS - the new design notebook by Hellodesign.
Sign up for updates and special offers.

___

Ezt a projektet a Hellodesign új design notesze, a NOTESS hozta el számodra.
Iratkozz fel a friss információkért és a speciális ajánlatokért.

EKE, Tervezőgrafika szak, MA diploma projekt

A game design szabályait szem előtt tartva egy játék koncepciót terveztem. A Plankton című játék típusa virtuális életszimulátor. A játékos faladata az, hogy egy plankton életéről gondoskodjon. Cross platform casual game lévén a célcsoport kevés ideig, de napi rendszerességgel játszik vele. A játékos planktonja növekedik, ezalatt egyfajta evolúciós folyamaton megy keresztül. E folyamatnak köszönhetően a lényünk külseje napról napra változik. A játékos a folyamatot közvetetten tudja befolyásolni. A játék során meghatározhatja, hogy milyen környezeti tényezők hatnak a lényre, ezek milyen mértékűek. A game design nem csupán digitális játékokra vonatkozik, így terveztem egy analóg, társasjáték változatot is.

Témavezető: Csontó Lajos
Konzulens: Faa Balázs